Wat is er nodig voor een goede RESET na Coronatijd? Wie kun je dat nu beter vragen dan één van de initiatiefnemers van Reset The World, namelijk Ruud Tompot. Hij zag half maart zijn bloeiende praktijk als ‘reisleider naar inspirerende en onbekende bestemmingen’ instorten. Alle tours door heel Europa werden afgelast, want met 30 of…
If you could RESET THE WORLD …
Even terugspoelen naar januari… Het jaar 2020 begon namelijk ontzettend boeiend. Samen met Ruud Tompot (Reset Your Brand) organiseerde H3ROES een tweetal inspiratietours onze de naam “FF Wakker Worden”. We waren, zo vonden wij, bijna onopgemerkt dit nieuwe decennium ingestrompeld. 2020 was het ‘eindpunt’ of de ‘stip op de horizon’ van veel toekomstvisies en ondernemingsplannen.…
RESET je marketingorganisatie – tips, tricks & hulp
Al ruim voor de coronacrisis lagen Marketing managers en commercieel directeuren er wakker van: hoe maak ik mijn marketingorganisatie meer wendbaar? Hoe maak ik de club beter toegerust om de uitdagingen van nu en straks het hoofd te bieden? Hoe positioneer ik Marketing zodanig dat we als functie de grootste impact hebben op de merk-…
Waar staat H3ROES nu eigenlijk voor?
De H3 in de naam H3ROES staat voor Hart, Hoofd en Handen. Oftewel slimme oplossingen. Met passie en ‘geen woorden maar daden’ ondersteunen wij onze klanten zodat zij meer Klantgericht Maatschappelijke Impact kunnen maken. In onze ogen bestaat deze Klantgerichte Maatschappelijke Impact uit een combinatie van echte impact, ultieme klantgerichtheid en een gezond businessmodel. Een nadere uitwerking van dit model is elders terug te lezen op onze website.…
Weet wat je meet: van klantvisie naar KPI
Bij veel organisaties is klantgerichtheid een kernwaarde of een strategisch speerpunt. Er worden programma’s ontwikkeld om de klantprestaties te borgen of verbeteren en er is geen zichzelf respecterend bedrijf meer dat niet iets aan meting van klantwaardering doet. Natuurlijk hoort de NPS daarbij als belangrijke maatstaf gehanteerd te worden. Het is een Key Performance Indicator…
Gek van GELUK
We leven in bijzonder verwarrende tijden. Waar de ene helft van Nederland zijn geluk niet op kan en volop bezig is met zelfverwezenlijking en mindfulness, is de andere helft druk bezig zich een tweede of derde burn-out in te werken. Meestal zijn dat overigens ZZP-ers die genieten van hun vrijheid nu geen baas ze meer…
Merkpositionering en marketingconcepten in veranderende tijden.
In deze snel veranderende tijden is het meer dan ooit nodig te bouwen aan een sterk merk, dat betrokkenheid kan genereren in een ecosysteem van medewerkers, klanten, samenwerkingspartners en financiers. Hoe een sterk merk te bouwen is geëvolueerd. Van de basis ‘4P’s’, naar merkpositionering binnen de categorie, naar merken die echt iets toevoegen in het…
Klantrede 2016: de verwarring voorbij
Op donderdagmiddag 10 december hebben meer dan 40 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2016 op te stellen. Precies een jaar geleden ontstond het eerste trendoverzicht voor klantgericht ondernemen, wat met veel succes werd ontvangen als een baken voor iedereen die de klant echt meer centraal wil stellen. Er is het…
- 1
- 2