Of je nu onderneemt voor de winst, of als stichting of vereniging je inzet voor een goed doel of voor je leden: succes hangt altijd af van de perfecte balans vinden tussen je klantprestaties, een gezonde bedrijfsvoering en maatschappelijke impact. De meest sterke merken en organisaties weten die drie aspecten nog krachtig te verbinden ook! Vanuit een onderscheidende missie en heldere ambitie kunnen zij niet alleen medewerkers aantrekken en motiveren, maar tegelijk klanten betrekken en enthousiasmeren. Mede daardoor bieden ze stakeholders de sociale en financiële resultaten waar zij op hopen.
Langs 10 stellingen willen we je graag een inschatting helpen maken waar je staat als het gaat om integraal klantgericht maatschappelijk ondernemen. Elke stelling lichten we ook toe, zodat je wat referentiekader hebt en weet waar je aan kunt werken.
Download de PDF: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen in Kaart
H3ROES helpt organisaties, in zowel for-profit als not-for-profit sectoren, succesvol integraal klantgericht en maatschappelijk impactvol te ondernemen. Wil je er dus samen aan werken? Ben je op zoek naar inspiratie, advies of begeleiding? Neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak: info@H3ROES.NL