Rob Beltman helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken markt- en klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en hands-on begeleiding en training. Zijn overtuiging: klantgericht werken vraagt om ontorganiseren! Muurtjes afbreken, vanuit heldere ambities verbinden en mensen ruimte geven om echt waardevol werk te doen. Natuurlijk vraagt dat om veel lef en leiderschap, maar het is vooral heel erg leuk!
Rob’s kennis en ervaring liggen op het vlak van klant relatie management (CRM), waarin hij zijn voorliefde voor marketing en marktonderzoek, maar ook digitalisering en gastvrijheid prima kwijt kan. Rob is auteur van een 5-tal boeken over dit onderwerp, waaronder ‘Klant In Zicht’ en ‘Kijk op Klantgerichtheid’. Maar hij schreef ook het met de PIM Marketing Literatuurprijs bekroonde boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst‘.
Hij geeft met veel plezier lezingen en workshops, maar is het meest blij als hij organisaties hands-on mag begeleiden. Rob heeft al veel organisaties in profit en not-for-profit sectoren mogen helpen klantgerichter te denken en werken. Hij heeft ervaring in de bouw- en vastgoedsector, financiële dienstverlening, corporatiesector, zorgsector, drinkwatersector, agrarische sector en charitas.
Neem voor meer informatie contact op met Rob (ROB@H3ROES.NL of 06 24 24 53 85).