Blog Artikelen

Duurzaam onderscheidend vermogen

Duurzaam onderscheidend vermogen?

Duurzaam onderscheidend vermogen?

Als marketeers over duurzaamheid praten hebben ze het vaker over duurzaam onderscheidend vermogen, dan over het vermogen zich te onderscheiden met duurzaamheid. Dat is ook niet zo vreemd. Net als er in iedere markt maar één echte kostenleider kan zijn, naast een heleboel die het ‘ook geprobeerd hebben’, zo kan er qua duurzaamheid ook maar

Dienstbaarheid

Webinar Dienstbaarheid

Op 23 maart 2015 organiseerde H3ROES een webinar over het thema Dienstbaarheid. Dienstbaarheid heeft bijna iets religieus en zweverigs, voor anderen misschien iets nederigs. In het webinar is te zien dat het alles behalve zweverig en nederig is als Monique van den Heuvel en Arlette Bout het onderwerp beetpakken, samen met hun special guest Wendy Freriks van

H3ROES ALV

H3ROES ALV: welkom aan 11 nieuwe leden

H3ROES is een coöperatie en heeft vanuit die vorm dus regelmatig vergaderingen met haar leden. Maar de bijeenkomst op 9 maart 2014 was extra bijzonder en het vermelden waard. Decor was het kantoor van de Caldera Group, specialisten in Shared Marketing. Deze jonge en hard groeiende organisatie zorgt op een slimme wijze voor de invulling

H3ROES en de helden van het NNK

H3ROES en de helden van het NNK

Eind 2014 hebben 24 klantgedreven professionals (vanuit zeer diverse achtergronden) met elkaar nagedacht over de belangrijkste trends voor klantgericht ondernemen. Dit leidde tot de Klantrede 2015… een trendoverzicht dat niet onopgemerkt is gebleven. De rede werd meer dan 6.000 keer gedownload en de laatste uitzending van BNR’s klantenshow was eraan gewijd. Wie het leest wordt

Top