H3ROES Heartbeat Podcast – Diergaarde Blijdorp

In de H3ROES Heartbeat podcast presenteren we aansprekende professionals die praten over hun impact op mensen, markten en de maatschappij. Het zijn mensen die, binnen en met hun organisaties, het verschil weten te maken door niet alleen te koersen op gezonde bedrijfsprestaties, maar ook kijken naar de waarde die geleverd wordt voor klanten en voor de maatschappij. Dat stelt hen vaak voor duivelse dilemma’s, maar zet ze ook op een pad naar nieuwe kansen en groei.

Wij bij H3ROES denken dat iedereen iets kan leren van de held(inn)en die wij centraal zetten in de H3ROES Heartbeat Podcast. Daarom brengen we jou als luisteraar graag deze boeiende gesprekken, die telkens een half uur duren, waarin we onze gesprekspartners uitdagen het achterste van hun tong te laten zien en hun hart te laten spreken. 

Luister nu de eerste editie van de podcast met Carolien Ottjes, Manager marketing, Communicatie en Strategische Partnerschappen van de Rotterdamse Diergaarde Blijdorp. Zij vertelt ons over de keuze van de 166 jaar oude dierentuin om zichzelf opnieuw uit te vinden en te positioneren als natuurbehoud en -herstelorganisatie. 

 

Share:

Meer blogs

Vrijwilligers vinden, boeien en binden

Welke organisatie zou er nu niet heel graag een club enthousiaste en intrinsiek betrokken collega’s hebben die ook nog eens geheel belangeloos hun tijd en energie ter beschikking stellen? Het lijkt misschien verwonderlijk dat niet meer organisaties werk maken van het vinden, boeien en binden van vrijwilligers. Het fenomeen komt bij veel clubs en verenigingen, maar ook scholen en goede doelen veel voor. Maar bij woningcorporaties, zorginstellingen en kinderopvang-organisaties al veel minder.

H3ROES Heartbeat Podcast – kinderopvang SKBNM

In de H3ROES Heartbeat podcast presenteren we aansprekende professionals die praten over hun impact op mensen, markten en de maatschappij. Luister naar deze editie met Mariska Ristjouw, directeur-bestuurder van de maatschappelijke kinderopvang-organisatie SKBNM. Dagelijks dragen zij voor 3500 kinderen in de Gooise Meren bij aan hun groei en ontwikkeling.

ESG-rapportage en maatschappelijk ondernemen

Moeten we wel blij zijn dat MVO moet

De afgelopen 10 jaar hebben organisaties zich stukje bij beetje gerealiseerd dat Maatschappelijk Ondernemen geen keuze is. De verplichting wordt gevoeld, soms vanuit moreel of ethisch besef of vanuit een welbegrepen eigenbelang.

Stuur ons een bericht

MAAK EEN AFSPRAAK

Vul je gegevens in en we nemen snel contact op!

Ga naar de inhoud