CASES

mERKESSENTIE SCHERP IN KAART

SUSTAINABLE CAPITAL GROUP

Sustainable Capital Group is gegroeid vanuit een passie en een purpose: het op duurzame wijze met financiële diensten ondersteunen van groene investeerders, impact entrepreneurs en organisaties bij het realiseren van hun maatschappelijk impact. SCG wilde graag het merk krachtiger gedefinieerd zien en een helder, consistent en onderscheidend merkverhaal kunnen (laten) vertellen.

H3ROES werd gevraagd te helpen bij het vinden en formuleren van de merkessentie, maar ook het meenemen van de vaste medewerkers en omringende schil aan flexibel personeel en partners van SCG. Omdat het jonge, dynamische team van Sustainable Capital Group niet vies is van hard werken, ontwierpen we een 24-uurs sessie op een off-site locatie. Op de middag van dag 1 kwam het kernteam bijeen, goed voorbereid met een out-of-the-box huiswerkopdracht de hielp tot de kern van het merk door te dringen.

Er is stevig gediscussieerd en gesleuteld tot er een scherpe visie, missie, set aan energieke en relevante merkwaarden was en een heldere, krachtige merkessentie. Die is vlak voor het diner aan de rest van de organisatie gepresenteerd voor aanvullende feedback. Op de ochtend van de tweede dag ging heet team al vroeg en met goede energie verder aan de uitvoeringsagenda: wat moet er gebeuren om onze waarden waar te maken en te vertalen naar binnen en uit te stralen naar buiten!

Quote Lucas Rijckmans

WIL JE MEER HIEROVER WETEN?

Wil je jouw organisatie of merk steviger, relevanter en zichtbaarder positioneren? Wil je zorgen dat je medewerkers gáán en stáán voor jouw merkverhaal?

Neem contact op met ons of maak een belafspraak.

MAAK EEN AFSPRAAK

Vul je gegevens in en we nemen snel contact op!

Ga naar de inhoud