H3ROES Artikelen

Samen de toekomst in kijken: Stadsvisie

Samen de toekomst in kijken: Stadsvisie

H3ROES heeft het afgelopen jaar de gemeente Beverwijk ondersteund met het ontwikkelen van een visie van en voor de stad. Het projectteam werd geleid door Ronald Provoost en rob Beltman, maar meerdere H3ROES hebben hieraan bijgedragen. De startvraag was: “Hoe kunnen we komen tot een zo breed mogelijk samengesteld beeld van alle trends en ontwikkelingen

Klantrede 2018 bij Avans

Op 22 januari kwam een bont gezelschap van klantgedreven vakidioten bijeen in het Innovatielab van de Avans Hogeschool te Breda. Vanaf 11:00 uur werd op deze inspiratieplek een diepe duik gemaakt in de verschillende deelaspecten van klantgericht ondernemen, zoals leiderschap en personeelsbeleid, cultuur en processen, maar zeker ook customer insights. Na kennis te hebben genomen

Partnership

CustomerTalk & H3ROES partneren

Het platform CustomerTalk is een samenwerking aangegaan met H3ROES om in een periode van twee maanden iedere week een vlog of video-post te plaatsen om hun community van klantgericht ondernemers te inspireren. Het idee kwam op naar aanleiding van het winnen van de PIM Marketing Literatuurprijs door H3ROES-voorzitter Rob Beltman. CustomerTalk deed nog dezelfde avond

Klantrede op FutureFields by Avans

Op 22 januari om 15.30 uur vond de eerste editie van een drietal nieuwe evenementen onder de vlag van FutureFields plaats, waarbij klantgericht ondernemen centraal staat. Een van de sprekers was Rob Beltman van H3ROES. Hij heeft de Klantrede 2018 gepresenteerd, die eerder op die dag in co-creatie ontstond in samenwerking met een 30-tal door

H3ROES goes SPACES

H3ROES is verhuisd naar haar nieuwe kantoor in Rotterdam. Het adres is Hofplein 20, Unit 6.10 3032 AC te Rotterdam. Het kantoor is gelegen aan het Hofplein met een fantastisch uitzicht op de Coolsingel. Spaces biedt H3ROES het flexibele clubhuis waar we als coöperatie van klantgedreven vakidioten naar op zoek waren. Flexibele ontmoetingsruimte met vele

Rob Beltman

Rob Beltman helpt al ruim 15 jaar organisaties in verschillende bedrijfstakken markt- en klantgerichter te werken. Dat doet hij met een combinatie van scherpe analyse, strategisch advies en hands-on begeleiding en training. Zijn overtuiging: klantgericht werken vraagt om ontorganiseren! Muurtjes afbreken, vanuit heldere ambities verbinden en mensen ruimte geven om echt waardevol werk te doen. Natuurlijk

Ronald Provoost

Ronald Provoost

Ronald Provoost helpt organisaties al meer dan 20 jaar bij het in kaart brengen van enerzijds marktontwikkelingen en anderzijds de visies van medewerkers, klanten en stakeholders. Dit allemaal met het doel dat klanten hun beleidsbeslissingen op optimale informatie kunnen nemen. Hij heeft dit voorheen onder andere gedaan vanuit USP Marketing Consultancy dat hij in 1993

Effectief beïnvloeden van klantgericht gedrag

Hoe zorg je ervoor dat de focus op klantgerichtheid in het dagelijkse gedrag van jouw medewerkers terug te zien is? Wat is ervoor nodig om een soort ‘nieuw normaal’ te laten ontstaan waarin de normen, waarden en ambities van de organisatie op het gebied van klantgerichtheid ook iedere dag waar gemaakt worden, in ieder klantcontact? H3ROES ontwikkelde

Top