H3ROES Artikelen

Gerard Struijf

In memoriam: Gerard Struijf

In memoriam: Gerard Struijf

Met groot verdriet hebben wij vernomen dat onze lieve collega, vriend en mede-oprichter van H3ROES, Gerard Struijf, ons is ontvallen. Wij wensen zijn vrouw en zijn kinderen, zijn familie en vrienden ontzettend veel sterkte in het verwerken van dit plotselinge verlies. Gerard’s unieke kijk op mensen en organisaties, zijn vermogen om vanuit zijn hart verbindingen

Doe eens gek!

Zojuist rondde ik een bestelling af op een e-commerce website. En ik zit nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. Waarom? Ik kreeg de meest belachelijk waanzinnige bevestigingsmail van het bedrijf, Geekhoodies, waar ik een sweater heb besteld. Noem het gek, maar ik moet daar even om lachen. Zeker als je de geanimeerde gif

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Masterclass Klantgericht in één dag Nyenrode

Masterclass Klantgericht in één dag

Moeten we het echt over klantgerichtheid hebben? Het is toch logisch en simpel? Bij menige organisatie, misschien ook die van u, is klantgerichtheid al jaren een kernwaarde en staan de brochures en website er vol over. Bij u staat de klant centraal, toch?! Helaas hebben dagelijks nog steeds meer klanten een matige tot slechte ervaring

Evelien Dieleman

Consumentengedrag en de filosofie achter merken doen haar hart sneller kloppen. Evelien wil weten waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze fan zijn van een merk of bedrijf of deze juist afkraken. Ze helpt bedrijven om inzicht te krijgen in wat er leeft bij klanten. Deze inzichten en een verdergaand empathisch denkvermogen is

Inspiratiedag dienstverlening & participatie

Op 18 april organiseert KWH een inspiratiedag dienstverlening & participatie, speciaal voor iedereen binnen de corporatiesector die zich met deze thema’s bezighoudt. Op deze dag worden praktische handvatten gegeven op het gebied voor dienstverlening & participatie door een mix van inspirerende sprekers en trainers. De ochtend wordt verzorgt door twee topsprekers René Frijters van KNAB, de

Hospitality expert sessie

Hospitality expert sessie met H3ROES

Monique van den Heuvel verzorgde voor H3ROES een expert sessie op het gebied van hospitality…of gewoon in het goed Nederlands: gastvrijheid. Monique is als H3ROES-lid af en toe blij, maar af en toe ook niet met haar typische hospitality achtergrond. Hospitality wordt namelijk vaak geassocieerd met de horeca, maar de ‘hospitality mentality’ is veel breder

Top