H3ROES Artikelen

Inspiratietour ‘De Menselijke Maat’

Inspiratietour ‘De Menselijke Maat’

Hoe kun je een groep leidinggevenden en beleidsmedewerkers van een woningcorporatie niet zozeer inspireren met mooie verhalen, maar vooral laten zien hoe ze een stap verder kunnen komen in hun eigen praktijk? Daarvoor hebben we met H3ROES een mooie manier gevonden, die enerzijds iedereen met twee benen in de wereld van vandaag neerzet en anderzijds

Baukje Stam

Baukje Stam

Ken je klanten! Dat is de tweede natuur van Baukje Stam. Praat je wel eens met ze? Ben je echt geïnteresseerd in ze? Neem je ze serieus? Deze marketingstrateeg is van oorsprong socioloog en marktonderzoeker, dat verklaart dat zij altijd oog heeft voor de klant. De afgelopen 15 jaar heeft zij vele organisaties ondersteund met

Jan-Willem Hoogeweegen

Jan-Willem Hoogeweegen

Jan-Willem Hoogeweegen krijgt en geeft energie wanneer een organisatie of merk naar een nieuwe fase geleid wordt. Hierbij spelen veranderende klantwensen een centrale rol. Jan-Willem is van dienst bij het ontwikkelen van een heldere en gedragen visie en strategie en bij het vertalen daarvan naar concrete activiteiten en projecten. Jan-Willem heeft brede ervaring en interesses:

Willem van Putten

Willem van Putten

Willem van Putten heeft veel bedrijven geholpen op het pad van commercial excellence, zowel grote multinationals als kleine lokale bedrijven. Ook hierbij staat klantgerichtheid centraal: ga in de schoenen van je klant staan en help hem verder met de externe- en interne koppijndossiers en uitdagingen. Hij deed dit zowel vanuit de rol als algemeen of

Anne van Putten quote

Anne van Putten

Anne van Putten is nieuwsgierig, nauwkeurig en betrokken. Ze heeft haar opleiding Small Business en Retail Management aan de Hogeschool Utrecht afgerond en is tegenwoordig naast de steun en toeverlaat van menig H3ROES-lid ook Urban Explorer en brengt het DNA van steden in kaart, van Utrecht tot Milan. Tijdens de minor Event Management heeft ze stage

Rob de With

Als Rob je organisatie binnenstapt weet je een ding zeker. Het gaat veranderen. Deze creatieve marketeer, ondernemer en verbinder, is specialist in het innoveren van bestaande businessmodellen. Uitdagend en concreet. Snel denkend, zonder de visie van de organisatie uit het oog te verliezen. Vertalen van macro economische trends naar een nieuwe day-to-day business. En natuurlijk

H3ROES Klantrede 2017

Klantrede 2017

Op donderdagmiddag 8 december hebben meer dan 35 professionals uit diverse sectoren hun krachten gebundeld om de Klantrede 2017 op te stellen. De Klantrede is een jaarlijks overzicht van trends en ontwikkelingen, die door H3ROES wordt uitgebracht om ambitieuze professionals te helpen een volgende stap in de klantgerichtheid van hun organisatie te maken en daarmee

Evelien Dieleman

Consumentengedrag en de filosofie achter merken doen haar hart sneller kloppen. Evelien wil weten waarom mensen doen wat ze doen en waarom ze fan zijn van een merk of bedrijf of deze juist afkraken. Ze helpt bedrijven om inzicht te krijgen in wat er leeft bij klanten. Deze inzichten en een verdergaand empathisch denkvermogen is

Top