Cases Artikelen

Rebranding van Abbi

Rebranding van Abbi

Al enige tijd werkt H3ROES nauw samen met een innovatief, jong bedrijf dat slimme onderzoek- en activatie-oplossingen biedt, die wij heel goed kunnen inzetten als we onze opdrachtgevers willen helpen klantgerichter en maatschappelijk impactvoller te ondernemen. Hoe leuk is het om dan gevraagd te worden een bijdrage te leveren aan de rebranding of herpositionering van

De kracht van Kunst is communicatie!

De titel van dit artikel is zomaar één van de mooie statements die langskwam in de webcast van H3ROES over Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen, die in samenwerking met CustomerTalk georganiseerd wordt. Iedere week is er een gratis gelegenheid om in 45 minuten inspiratie en tips op te doen, op het snijvlak van klantgerichtheid, maatschappelijke impact maken

Zonder ellende geen goede Blues!

Wekelijks organiseert H3ROES een webinar van 45 minuten, waarin je een flinke dosis inspiratie en inzichten kunt verwachten, waarmee jij (nog) succesvoller klantgericht en maatschappelijk impactvol kan ondernemen! Op 9 februari: “Zonder ellende geen goede Blues!” Vincent Van Zon, Mothership. Vincent’s bedrijf is ongetwijfeld bij een ieder bekend vanwege het hart van drones boven de

If you could RESET THE WORLD …

Even terugspoelen naar januari… Het jaar 2020 begon namelijk ontzettend boeiend. Samen met Ruud Tompot (Reset Your Brand) organiseerde H3ROES een tweetal inspiratietours onze de naam “FF Wakker Worden”. We waren, zo vonden wij, bijna onopgemerkt dit nieuwe decennium ingestrompeld. 2020 was het ‘eindpunt’ of de ‘stip op de horizon’ van veel toekomstvisies en ondernemingsplannen.

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu

Touchpoint-digitalisering: goed voor de klant?

Veel bedrijven worstelen met de vraag of het digitaliseren van bepaalde klantcontact momenten afbreuk zal doen aan de klantbeleving. Vaak hoor je bij vervanging van een persoonlijk touchpoint door een digitaal systeem nog dezelfde kritische geluiden. “Gaat het niet ten koste van het contact met de klant?” of “Is het niet puur om minder medewerkers

Bootcamp “versneld klantgericht veranderen” scoort 8,5

H3ROES verzorgde, samen met sectorinstituut KWH, een tweedaags bootcamp voor woningcorporaties met als doel hen sneller klantgericht te helpen veranderen. Aan klantvisies en projecten of programma’s is inmiddels geen gebrek meer. Maar hoe kom je als corporatie nu echt snel tot ander gedrag op de werkvloer en tot merkbaar resultaat voor huurders? Dat vraagt een

Top