Cases Artikelen

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Real Fake: hoe ga je ermee om?

Het namaken van luxe merkartikelen is een miljardenhandel. Moet je het omarmen of er juist hard tegenin gaan? Is het mooi dat iedereen loopt met een namaak Louis Vuitton en versterkt het de aspiratiewaarde van een merk, of schrikt het de echte doelgroep af. Luxemerken hebben het tot nu toe redelijk gelaten geaccepteerd, maar nu

Touchpoint-digitalisering: goed voor de klant?

Veel bedrijven worstelen met de vraag of het digitaliseren van bepaalde klantcontact momenten afbreuk zal doen aan de klantbeleving. Vaak hoor je bij vervanging van een persoonlijk touchpoint door een digitaal systeem nog dezelfde kritische geluiden. “Gaat het niet ten koste van het contact met de klant?” of “Is het niet puur om minder medewerkers

Klantgericht bouwen en ontwikkelen bij Heijmans

Heijmans heeft zich, net als de rest van bouwend Nederland, door een behoorlijk roerige  periode heen geworsteld. Een periode die duidelijk maakte dat niets zo onzeker is als de toekomst en de  oude dynamiek in de ontwikkeling en exploitatie van vastgoed te weinig markt- en klantgericht was. Heijmans Wonen heeft H3ROES daarom gevraagd haar te helpen

Samen de toekomst in kijken: Stadsvisie

H3ROES heeft het afgelopen jaar de gemeente Beverwijk ondersteund met het ontwikkelen van een visie van en voor de stad. Het projectteam werd geleid door Ronald Provoost en rob Beltman, maar meerdere H3ROES hebben hieraan bijgedragen. De startvraag was: “Hoe kunnen we komen tot een zo breed mogelijk samengesteld beeld van alle trends en ontwikkelingen

Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft de dienstverlening aan haar berijders via zowel de telefoon als e-mail dik op orde en ontving daarom op woensdag 3o maart haar ITO certificering. Dit is een toonaangevend keurmerk voor contactcentra, dat zowel de beleving (experience) van het klantcontact als ook de fundamenten van de klantcontact organisatie (enablers) grondig audit. Het nieuwste bestuurslid

Karwei Klantgericht Heesch IK

IK werkt voor Karwei

Fons van der Leen is als oprichter en eigenaar van ‘IK werkt voor jou’ lid van H3ROES. Fons heeft namelijk een inspirerende en bovenal effectieve manier bedacht om medewerkers de helden te maken van klantgerichte veranderingen binnen een bedrijf. Zijn methode heeft hij succesvol toegepast bij doe-het-zelf bouwmarkt Karwei. In dit artikel, dat werd geschreven

Top