Cases Artikelen

Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft klantcontact dik op orde

Leaseplan heeft de dienstverlening aan haar berijders via zowel de telefoon als e-mail dik op orde en ontving daarom op woensdag 3o maart haar ITO certificering. Dit is een toonaangevend keurmerk voor contactcentra, dat zowel de beleving (experience) van het klantcontact als ook de fundamenten van de klantcontact organisatie (enablers) grondig audit. Het nieuwste bestuurslid

Karwei Klantgericht Heesch IK

IK werkt voor Karwei

Fons van der Leen is als oprichter en eigenaar van ‘IK werkt voor jou’ lid van H3ROES. Fons heeft namelijk een inspirerende en bovenal effectieve manier bedacht om medewerkers de helden te maken van klantgerichte veranderingen binnen een bedrijf. Zijn methode heeft hij succesvol toegepast bij doe-het-zelf bouwmarkt Karwei. In dit artikel, dat werd geschreven

Help een klant!

Help een klant!

Help een klant is een interactieve business game. Een spel dus.  Maar wel een serieus spel, dat de deelnemers op een laagdrempelige, leuke manier bekend maakt met het belang van goede samenwerking en klantkennis om te komen tot optimaal resultaat voor klant en organisatie. Afhankelijk van de diepgang en de hoeveelheid inputs die de deelnemers

Top